Nyårsafton

Så var det nyårsafton igen, tänk vad fort ett år kan gå. I år så firar vi som vanligt nyårsafton med familjen Anderbom men denna gången så sker det i Lindsdal dit de flyttade under året. Tänkte ta och sammanfatta året lite sen men först lite annat.

Igår efter jobbet så åkte vi ut till Lindsdal för att fixa lite inför bröllopet. Är en hel del pyssel att göra och min tacksamhet till min syster ökar när man ser hur mycket tid och engagemang hon lägger ner för att det ska bli bra. Och igår så fick jag och Emma hjälpa till lite. Själv så har jag inte direkt anlag för finpyssel så jag var livrädd att något skulle gå åt helvete men det löste sg tack vare att jag inte gjorde så mycket. Under tiden vi pysslade så hade Iris en riktig otursstund, hon slog i huvudet i en bordskant för att sen fastna med foten i ett stolsben och falla framåt som en säl. Som tur var hade hon nappen i vilket antagligen räddade munnen från en värre smäll. Iris har varit riktigt hostig och slemmig i halsen i natt vilket gjort att sömnen varit sådär så det är ingen pigg Pelle som är uppe såhär tidigt på nyårsafton. Men jag får ta och pigga på mig lite för om en dryg timme ska jag iväg med Dadda och fixa lite till inför bröllopet. Börjar bli en del att göra nu när det drar ihop sig. Men det är rätt kul.

Nu ska jag börja fundera lite på min årslista som förhoppningsvis blir läsvärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0