Trött

Två nätter i rad med en orolig sömn för Iris gör att man är allt annat än pigg. Jag är så trött idag att jag egentligen bara har lust att lägga mig under ett bord på jobbet och sova. Men, jag tror inte att det skulle bli speciellt uppskattat så jag låter bli.

Ikväll så är planerna rätt så enkla, det blir Bonde Söker Fru för att se hur det gått för alla muppar som är med. För man måste ändå tycka att det är kul att se idiotbönderna och idioterna som är där för att snärja dem. För hur man än ser på det så är det humor att se två muppar som försöker få ihop det. Längtar redan till nästa säsong då det är nya muppar som ska hitta kärleken.


Kom igen nu Ann-Katrin och hitta kärleken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0