Glad tjej

Idag är Iris på ett alldeles strålande humör. Kan inte komma ihåg när hon var på ett sånt här underbart humör senast. Det är inget gnäll alls utan hon bara babblar på, skrattar och leker som aldrig förr. Och så går hon, och går och går. Idag har jag även plockat bort en del leksaker så nu har hon ett fåtal framme som hon kan koncentrera sig på. Och det har gjort susen för nu blir hon inte distraherad av 100 andra grejer som ligger framme.

I eftermiddag så är det äntligen dax för babysim igen. Ska bli skitkul att få se henne leka loss i vattnet igen. Och så får jag bada lite också och det tycker jag om. Är så skönt att sätta sig i bubbelpoolen efter babysimmet och bara slappa en liten stund innan dagen ska gå vidare.

Dagen ja, denna dagen började rätt tidigt faktiskt. Var och tog bort mina stygn idag på morgonen. Hade jag vetat att det kostat hundra spänn att ta bort två stygn hade jag gjort det själv. Är fan en skandal att ta hundra kronor för två minuters jobb. Helt sjukt. Blev vansinnig men orkade inte tjafsa om det så tidigt på dagen.

Nu ska jag och Iris vika lite tvätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0