God morgon

Efter ännu en natt med en massa krigande med Iris fötter och ben så är det nu en morgon som lovar gott. Vet inte varför men jag är på ett rätt bra humör och känner mig förvånansvärt pigg. Önskar jag kunde säga detsamma om Iris men hon ligger och trynar här bredvid mig i soffan. Och nu passar det tydligen att ligga still utan att sparka runt omkring sig...

Och vad ska vi göra idag då? Vi ska äta frukost när Iris vaknar, sen så ska vi äta lunch med farfar, sen kanske det blir en sväng ut till sommarstugan för att bära ved men det känns tveksamt med tanke på att det är 150 minusgrader ute och ikväll så ska vi och fira morfar som fyller år. Där har ni våran dag i en kort sammafattning. Sen så kommer det tillkomma en massa lek, tjo och tjim.

Och Becka, vi kommer gärna ut till Lindsdal och leker lite snart.

Kommentarer
Postat av: Emilebba

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2011-10-25 @ 16:36:08
URL: http://emilebba.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0