Helg

Så nu var helgen nästan här och det ska vi fira med att gå till Iris morföräldrar och äta mat. Och att äta mat där är som ni vet alltid en fröjd. Jag och Iris ska gå dit om en dryg halvtimme så mormor och morfar får leka lite med Iris innan det är dax för mat som jag antar serveras strax efter att Emma kommer runt halv sju.

Vad har jag och Iris gjort idag då? Efter förmiddagen stök här hemma så tog vi en sväng på stan och kollade runt lite. Vi passade även på att köpa lite tulpaner till Emma eftersom det är tulpanens dag idag och så vet vi ju att hon älskar tulpaner så då är det klart att hon ska ha några stycken. Sen gick vi till McDonalds och köpte lite mat till mig som jag åt hemma medan Iris åt pasta med basilikasås. Efter det så lekte vi tills Iris blev trött och då la vi oss i soffan och sov i en dryg timme, skönt.
Nu har vi ätit lite mellanmål och nu leker Iris själv medan jag sitter här och skriver. Och snart ska vi som sagt göra oss klara för att gå till mormor och morfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0