Kommentarer

Hej alla glada läsare av denna bloggen. Ni är ju tydligen en hel del varje dag som är inne här och läser om vad jag och Iris har för oss. Ni tittar på bilder av världens sötaste unge (iaf i mina ögon). Förhoppningsvis så uppskattar ni vad ni läser och många av er verkar återkomma varje dag. Det jag undrar över är,
VARFÖR KAN NI ALDRIG LÄMNA NÅGRA KOMMENTARER? VARFÖR KAN NI ALDRIG STÄLLA NÅGRA FRÅGOR OM NÅGOT? VARFÖR BRYR NI ER INTE OM MINA KÄNSLOR SOM BLOGGARE?

Den senast kommentaren jag fick var i mitten av december och det har väl varit 2-4 kommentarer i månaden sen denna bloggen startade och så kan vi inte ha det. Jag och Iris pratade om det här lite tidigare ikväll och hon sa att hon inte skulle se glad ut på ett enda kort till om ni inte börjar skriva lite till oss. Så...........

SKÄRPNING!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna B

Det var ett tag sen jag läste nu, men det är roligt att läsa din blogg och se vad en pappa tycker och tänker om småbarnslivet. Hoppas att du njuter av ledigheten ;-) Tiden går så fort & snart dax för jobb igen!

2010-01-08 @ 14:11:47
Postat av: Anna B

Glömde skriva att Iris är jättesöt, men det vet du ju redan :-)

2010-01-08 @ 14:13:51
Postat av: Tess

Lämnar väl ett litet spår så att du blir nöjd och glad:) Ska försöka kommentera mellan varven men det blir tyvärr lätt att det glöms bort.

Hälsa damerna i stugan

//Tess

2010-01-08 @ 18:09:26
URL: http://tessdagar.blogg.se/
Postat av: Sara Sandén fd Johansson

Hej Pelle!!



Då skall jag väll också lämna ett litet avtryck. Jag är inne på din och Iris sida en del och läser vad ni har för er. Jättekul att se bilder på Iris och tänk att vi nu är så stora att vi är föräldrar;) Det trodde man aldrig skulle hända när vi satt i mellanstadiet och ni bråkade med Elisabeth så hon grät;) Ha det så bra så länge och lycka till med Iris och hennes sömn.. Vi har också ständiga problem här hemma men Alva ligger ständigt bakom Iris så jag vet vad som väntar..

Hälsningar Sara

2010-01-08 @ 20:05:17
URL: http://alvasdagar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Iris pappa!Vet du vad jag tror det beror på????Svenska nyfikenheten blandad med svenska latheten....e ju tydligen kul o strutta runt o kika på bloggar men tydligen för jobbigt o lämna spår efter sig, jag har själv hojtat på min blogg om detta!!=)....Kul blogg, fortsätt så!!=)

2010-01-09 @ 19:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0