Lite sämre

Så fick vi åter igen en lite sämre natt där Iris inte ville sova speciellt mycket själv. Vaknade två gånger mellan tolv och ett då jag fick henne att somna om igen men vid kvart över tre så hade hon fått nog av att sova själv så då blev det extrasängen för oss två. Och som tack för att jag offrar min riktigt goda sömn så sparkar hon mig helt plötsligt på halsen. Inget skönt sätt att vakna på kan jag lova.

Igår kväll var jag på ett infomöte om spelrätter på Kalmar Golf Klubb. Var bra info och ett bra möte tills det var dax för frågestund. För då kom alla jävla nötter igång och ställde frågor som inte var av denna värld. Mna blir lite mörkrädd när man hör vuxna människor ställa frågor som inte är av denna värld. En tyckte att klubben skulle köpa marken för en krona av kommunen och sen tyckte han att alla medlemmar ska sätta press på kommunen för att det ska gå. Och mannen i fråga var över 60 år. Och det var fler frågor och påståenden av denna klass. Fick ont i huvet och vill ta mikrofonen och be alla underbegåvande att hålla käften men jag gick hem istället.

Idag blir det McDonaldslunch för mig. Mmm, El Maco.

Och grattis Martin Karlbom som idag blir 39 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0