Tidigt

Idag så blev det en väldigt tidig uppgång ur sängen. Kvart i sex vaknade Iris och ville gå upp. Lyckades hålla henne relativ lugn till sex men då var det kört. Då skulle hon upp och äta gröt. Lyckades iofs få henne att somna om en stund lite senare men det hjälper inte mig så mycket eftersom jag knappt han somna innan hon vaknade. Men, det är ju lördag och man är ledig så det spelar ingen roll. Vänta lite nu, jag är ju ledig varje dag..... Ha ha ha, rätt åt alla er som jobbar.

Idag ska Iris som sagt vara hos sina morföräldrar. Vet inte riktigt när de kommer och hämtar henne men jag hoppas att det inte blir allt för tidigt och inte allt för sent. Fast nu ser jag att klockan redan är 11 så inom två timmar blir nog lagom, för mig iaf. När jag väl är själv så ska jag bära upp alla julsaker på vinden innan jag tar en riktigt lång och varm dusch innan Henke kommer. För då blir det fotboll, öl, tv-spel, pizza och andra grabbiga saker man kan tänka sig. Vem vet, kanske slutar med att vi sitter här och bryter arm som några gamla slitna norrlänningar. Oj, fördom.

Måste bara promota ett litet klipp med allas vår idol Dregen. Se och njut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0