Välling?

Gick förbi jobbet idag och satte mig och drack en kopp kaffe med Janne, Bagarn och Bosse. Satt och snackade lite skit och Iris var på ett fantastiskt humör, förutom när Bagarn kom nära för då blev hon rädd. Konstigt? Nej, jag är också rädd för honom.
Men i övrigt så var det skratt, leenden och hennes typiska frustande som hon håller på med nu igen.
På väg hem så somnade hon till för en kort stund och det var väl inte så konstigt med tanke på natten men att hon vaknade var lite överraskande. Väl uppe i lägenheten så ville hon inte somna om. Försökte få i henne lite mellanmål istället men det var inte intressant utan hon skulle gå omkring och ville inte alls vara still trots att ögonen gick i kors av trötthet. Försökte med mer banan eftersom vi hade en tidig lunch idag. Men icke. Till slut så gav jag upp med bananen och gav henne lite välling. Tycker egentligen inte om att ge henne välling när det inte är kväll eller morgon då det ska somnas om. Men när hon bara vägrar så får man väl rucka lite på sina principer. Men det kommer inte att hända speciellt många fler gånger.

Tror jag måste hylla Sibylla lite också för deras underbara pris på en SuperStar, 29 kr är verkligen prisvärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0