Konstigt humör

Idag har Iris varit på ett väldigt konstigt humör. Hon har varit trött, gnällig och haft ett jävla temprament. Så fort något inte blivit precis som hon velat så har det varit gråt och ilska från lilla damens sida. Undrar om det är värmen som tar ut sin rätt? Men emellanåt så har hon varit världens underbaraste lilla tjej.

Efter lunch så sov hon och sen har vi varit i parken och nu så ligger en cykeltur nära till hands. Fast egentligen så borde vi redan varit ute och cyklat men eftersom Iris bet mig i axeln när vi var på väg upp för att hämta cykelhjälm och sadel så sköt jag upp den en stund. Blir så arg när hon biter och nyper mig. Önskar att jag hade ett sätt som fick henne att sluta. Är det någon som vet hur man gör?

Kommentarer
Postat av: Tiniusann

Excellent site.

2011-08-26 @ 13:45:01
URL: http://tiniusann.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0