Lunchdate

När jag och Iris var på väg ut för att gå en sväng på stan så ringde Martin och frågade vad vi höll på med. Jag sa som det var, att vi var på väg ut på stan och får till svar att de är på väg in till stan. Så det blev en liten date med familjen Anderbom för mig och Iris. Efter diverse affärsbesök så tog vi en lunch på Ströget där Betty åt en bakad potatis medan jag, Iris och Martin åt pizzabuffé. Alice fick hålla sig till barnmat. Var en trevlig förmiddag och det var kul att träffa Anderboms.

Hade tänkt att Iris skulle vila lite nu men det verkar inte som hon vill det så jag ska snart packa ner oss igen för en tur till parken. Skiter nog i badet idag, är ändå inte så där superhett ute tycker jag.

Slänger upp en bild från frukosten där Iris äter ett plommon. Hon blir härligt kladdig när hon äter typ plommon och nektariner och andra saker som blir lite rinniga.



Iris äter plommon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0