Som vanligt

Denna dagen har väl varit ungefär som vanligt. Lite stan, lite lunch, lite sova, lite park och lite prat med folket på gården. Men det har varit en bra dag med en Iris som varit på strålande humör. Och jag blev också nyss på bättre humör då Emma ringde och sa att hon kommer hem med det tidiga tåget. Me like.

Ikväll blir det precis som jag hoppades, grill. Blir lite kött, lite kyckling, lite majs och lök på grillen. Kan vara så att det blir en haloumi också om jag känner Emma rätt. Till det så kör vi bara en sallad. Vi är så tuffa att vi struntar i potatis och sånt. Det får ni vanliga människor syssla med.

För den delen, Iris fick världens ryck idag och anföll mig när vi låg i sängen för att vila lite. Hon satte sig på min mage och kastade sig framåt med huvudet före och händerna upp i luften. Ska nog vara glad att vi inte slog i skallarna ordentligt. Men denna gången gick det bra och vi hade väldigt roligt. Skulle vara kul att veta vad som rör sig i hennes skalle när hon få de här rycken. Vad kommer idén ifrån? Har hon sett någon annan göra så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0