Varmt

Det har varit olidligt varmt idag. Hade gärna varit inne hela dagen men med tanke på att det är lika varmt inne som det är ute så har vi varit ute en del också. Faktiskt har vi nog varit mer ute än inne. Vi började med att gå till MAXI och handla lite på förmiddagen. Svettades lika mycket under den promenaden som jag gjorde under drygt fyra timmars golf igår. När vi väl kom hem så blev det lite lunch innan vi packade ihop oss och gick ner till Kattrumpan. Vi har badat, lekt lite, ätit lite frukt och haft det mysigt med morfar som följde med. Iris somnade på vägen hem och vaknade till när jag la ner henne i sängen. Och då har hon blivit uppburen, lite avklädd och buren lite till. Så hon var nog rätt trött lilla damen. Så nu ska hon få sova en stund till så hon orkar med kvällen. Men inte för länge för jag vill att jag och Emma ska få lite tid ihop ensamma också efter gårdagskvällen.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-12 @ 15:54:04
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0