Bra natt

Livet kan vara orättvist ibland. Emma har haft två riktiga skitnätter med Iris. Hon har vaknat ett antal gånger och varit ledsen och svår att få till sömn igen. Men i natt när det var min tur igen så sov hon som en liten gris hela natten och vaknade första gången vid tio i sex. Fick henne att somna om i en halvtimme till innan hon vaknade igen. Men, med lite välling så fick jag henne att somna om en gång till och då sov hon ända till halv åtta. Bra för mig men lite skamset med tanke på vilka nätter Emma haft.

Planerna för idag är än så länge lite luddiga. Kan bero på att klockan bara är åtta och att Emma fortfarande sover. Men vi pratade om att åka och handla lite så det lär vi nog göra sen. Och i eftermiddag så är det mycket bra fotboll, en förmatch med Italien-Nya Zeeland, huvudmatchen Syrianska-Hammarby och en eftermatch med Brasilien-Elfenbenskusten. Så om ni vill mig något mellan fyra och tio så finns jag i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0