Farfar

Idag ska jag och Iris ta oss ut till Lindsdal och hälsa på farfar som bjuder på lunch. Funderar på att ta cykeln ut men vi får se hur vindarna blåser när det är dax för oss att bege oss ut till förorten. I annat fall så tar vi bussen.
Tycker det är så kul med farfar, farmor, mormor och morfar för alla vill verkligen träffa Iris hur mycket som helst. De skulle nog vilja ha henne en stund varje dag. Eller, det känns som det iaf. Och varför skulle de inte vilja det med tanke på vilken söt liten tjej Iris är.

Iris natt var nog rätt ok även om jag gick in dit någon gång i natt och somnade. Vaknade knappt när hon var på väg upp så jag var nog rätt trött. Men för tillfället så känner jag mig rätt pigg faktiskt. Kan tyvärr inte säga det samma om Iris för hon ligger och tar sin förmiddagslur. Men hon får inte sova så länge till för jag vill snart äta lite frukost och det är så tråkigt att äta frukost själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0