Fredag i solen

Fredagen är äntligen här och nu är det snart helg. Och efter helgen så börjar Emma sin semester så det är en efterlängtad helg. Ska bli trevligt att ha Emma hemma hos oss i två veckor. Eller, en och en halv eftersom hon och Iris drar till Stockholm nästa helg och jag blir gräsänkling. Ska bli skönt men antagligen lite konstigt att vara helt själv här hemma i några dagar. Men det är nästan en vecka dit så det var vi mer om när det närmar sig.

Idag ska vi till Krusenstiernska och leka lite med Alfons från föräldragruppen, tror jag iaf. Annars får vi leka själva. Efter det så blir det lunch och sen ska jag försöka få Iris att somna framför tennisen. Och gör hon inte det så får vi väl se till att hon kan leka lite inne en stund. Eller så hyr jag ut henne i några timmar......

Nu ska jag göra mig färdig innan Iris vaknar så jag bara har henne kvar innan vi ska dra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0