Mysmorgon

Så var det morgon igen. Tycker knappt att man hinner gå och lägga sig innan det är dax att gå upp. Men idag blev det en väldigt mysig morgon med Iris. Efter att ha vaknat vid sex så gick vi upp och så drack Iris lite välling och somnade om i min famn i soffan där vi låg och sov i en timme. Den timmen var så skön att få, utan den hade jag nog varit ett vrak idag.

Planerna för idag är som vanligt att få lite sol på oss. Funderar lite på att byta lekplats idag bara för att vi inte ska fastna i ett mönster som innebär samma lekplats hela tiden. Kan kanske bli den vid simhallen så kanske mormor och morfar kommer förbi. Vi får se vad som händer efter lunch. För på förmiddagen så vill jag ta det lite lugnare och gå lite på stan och titta.

Måste bara nämna den fantastiska tennismatchen som pågår i Wimbledon. Står just nu 59-59 i avgörande set mellan Isner och Mahut. Är helt sjukt, de har spelat i tio timmar nu varav det sista setet har varat i över sju timmar. Stackars Isner kunde knappt gå de sista gamen igår men lyckades ändå vinna sina servegame. Är så sjukt imponerad och skulle gärna se fortsättningen idag. Hur det blir med den saken får vi se.

Ikväll så är det midsommargolf med Dadda som gäller för mig. Står mycket på spel idag och Dadda får gälla som favorit då han spelat betydligt bättre än mig hittills i år. Men någon gång ska det väl lossna och idag kan vara ett bra tillfälle. Håll tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0