Sista dagen

Idag är det dagen när Emma tar med sig Iris till Stockholm och är borta i några dagar. Kommer kännas både skönt och konstigt. Men de åker inte än på ett antal timmar så jag hinner nog få min dos Iris för idag iaf. Däremot kommer den dosen inte räcka för resten av tiden de är borta.

Blev lite dåligt med bloggande igår men jag tar en snabb sammanfattning av vad som hände. Klippning, parken, lek, ledsen Iris, glad Iris, glass och myskväll här hemma med god mat och ett glas vin.

Är nöjd med min morogninsats idag då jag för en gångs skull lyckades få Iris att somna. Och idag sov hon ända till kvart över sju. Är förvånad men glad att det gick. Tror jag behövde den extra timmen det blev. Så tack Iris för det. Sova ja. Vi har köpt ett nattlinnne till Iris som hon premiärsov i. Och hon är bedårande söt.

Tyvärr vägrar hon att ställa upp på en fotografering utan gör allt för att det ska bli skitkort så detta är det bästa.


Ursäkta det jättesuddiga kortet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0