Skitnatt igen

SÅ blev det ytterligare en skitnatt trots att Iris lovade igår vid middagen att hon skulle sova själv hela natten. Men icke, jag skulle tydligen ligga bredvid henne hela natten. Och som om inte det vore nog så skulle hon upp vid sex. Lite välling så somnar hon snart om tänkte jag. Nu ska jag dricka välling så jag blir pigg tänkte Iris. Och det var Iris tänk som var det som gällde. Tack och lov så fick jag gå och lägga mig och sova i en dryg timme till tack vare att Emma tog det sena tåget idag. Så tack älskling för den sovstunden.

Men nu sover iaf Iris och jag kommer låta henne sova i en timme iaf så hon har ork att vara igång ett tag för idag vill jag ut i solen igen. Gäller att passa på för morgondagen såg inte så ljus ut enligt vissa vädertjänster, regn och åska på ingående tydligen.

Jag har lite svårt med val av solplats. Kattrumpan var bra igår men det är rätt så mycket mer passande där med vattnet i närheten och större ytor att röra sig över. Stadsparkens lekplats är lite mindre men den tar ju bort badmöjligheten. Men, vi kan leka lite där först för att sen gå till Kalmarsundsparken och bada. Bra idé Pelle, så gör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0