Som planerat

Idag har det för en gångs skull blivit ungefär som jag planerat. Förmiddagen gick vi runt lite på stan och tittade på en pool till Iris. Hittade en jag tyckte var bra men ville prata med Emma om det först så det blev ingen shopping. Efter lunch så sov Iris en stund och jag passade på att vila lite själv efter den hårda natten.

När hon vaknade så blev det Stadsparken följt av Kalmarsundsparken där Iris badade. Måste se till att få hennes havsbad på film. Hon blir helt tokig av glädje. Ska försöka få det på film i helgen när Emma är hemma. Innan vi kom hem så gick vi och köpte poolen jag tittat ut på förmiddagen.

Sen vi kom hem har Iris och jag fixat och donat lite inför kvällen för ikväll blir det en liten utflykt med familjen Anderbom. Vi ska ner till parken och sätta oss på en filt och äta pastasallad som jag och Iris har fixat. Eller, jag har fixat och Iris har provsmakat. Just nu står Iris och pussar på tv:n för den delen. Vart var jag? Pastasallad i parken ja. Jo, så när Emma kommer hem så möter vi henne vid tåget och tar oss ner till parken och njuter av kvällen. Till det kanske det blir lite vin. Men det är inget jag lovar.


Iris klättrar upp på gunghästen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0