Torsdag och idag

Igår så blev det en mysmorgon för mig och Iris innan jag lämnade mina tjejer för en golfrunda. Spelet värmde inte men det gjorde däremot solen vilket gjorde att jag fick årets första bränna. Så idag ser min nacke ut som om en kräfta lagt sig där för att vila. Och då pratar vi en kokt kräfta. På eftermiddagen så tog vi en promenad på Kalmars gator och torg som innebar att vi åt lite brasilianskt käk nere i hamnen som följdes upp med lite frukt- och grönsakshandling på torget. På kvällen blev det lite grillning.

Idag har vi inte hunnit med så mycket mer än frukost än men vilken frukost. Iris vräkte i sig jordgubbar som är hennes nya favoritföda. Om en stund ska vi till Öland för att hälsa på Alfons med familj. Och kvällen blir hos mormor och morfar där det bjuds på mat.

Ska försöka ta lite bilder på min lilla dotter för det vet jag att ni vill ha. Kanske även någon liten film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0