Vår dag

På förmiddagen så var vi på Krusenstiernska där Alfons med pappa Elof också dök upp. Alla andra hade fått förhinder på det ena eller andra sättet. Men vad gjorde det när barnen hade kul?
Efter lekplatsen så gick vi hem och åt lunch innan vi tog en glass med morfar. Vart? Gösthamnen naturligtvis. Tyvärr för Iris så var melonglassen slut och då var det inte så gott med glass helt plötsligt. Men våfflan smakade fortfarande mums.

Sen så gick en väldigt bra plan i lås. Iris somnade lagom till att tennisen skulle börja så jag kunde kolla lite på den. Men eftersom jag ville att Iris skulle somna ikväll också så var jag tvungen att väcka henne efter andra set. Så då gick vi till Kattrumpan och gungade lite innan vi gick hem igen och såg avslutningen. Så grattis Robin och lycka till på söndag.

Ikväll så är jag och Iris ensamma hemma eftersom Emma är på bio och tittar på Sex and the City. Så nu sover Iris och jag ska kolla på film.

Imorgon är det lördag och då ska jag ha sovmorgon. Så jävla skönt rent ut sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0