Det regnar

Idag så har det blivit en dag med en massa inomhusaktiviteter tack vare det tråkiga regnet. Och konstigt nog så har det inte varit några problem alls att underhålla oss. Vi har lekt med i stort sätt alla hennes leksaker. Att Iris humör dessutom varit på topp har underlättat det betydligt.
Vi var iofs ute en liten sväng efter lunch då det var uppehåll. Tror att både jag och Iris behövde lite luft då.

I övrigt idag så går jag mest och funderar på min frisyr. Eller kanske ska säga min icke-frisyr. Började fundera lite igår på om jag skulle raka av mig skiten igen men har ångest. Någonstans så vet jag att jag inte är så snygg i längre hår utan ser mycket bättre ut i rakat. En halvtimme från och med nu tar jag bestlutet så påverka mig nu om ni kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0