Länge sen

Var länge sen jag var så här trött som jag är idag. Har haft en riktig skitnatt där Iris har sovit sämre än sämst. Fick gå in och lägga mig hos henne redan vid ett och det var bara början. Sen skulle hon gå upp vid fyra och halv sex. Och där emellan så var det stora snurren på henne. Hon låg inte still en minut kändes det som. Det positiva med natten var att jag lyckades få henne att somna om när hon skulle gå upp alldeles för tidigt.
Och när det är en sån natt så blir det ofta en jobbig morgon. Just nu är min dotter hur trött som helst men vägrar att sova. När hon somnar till så blir hon ledsen och börjar gråta. Så nu är det lek som gäller tills hon inte orkar mer.

Har inga planer för resten av dagen men en tur ner till Stadsparken och mata fåglar känns rätt aktuellt. Och så ska vi tvätta lite kläder och lakan så volymen i tvättkorgarna minskar något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0