Underbara dag

Måste säga att denna dagen hittills har varit underbar. Inte för att något speciellt har hänt men allt bara flyter på, Iris är glad, jag är glad, solen skiner osv osv. Finns inte direkt något att klaga på.

Min plan med att Iris skulle somna när vi gick och handlade funkade inte alls men det spelade ingen roll då Iris satt i vagnen och pratade för sig själv och var på ett strålande humör nästan hela tiden. På vägen hem blev det tydligen lite tråkigt men det löste jag med en handske. Tur att hon är lättroad.

Om någon timme kommer farmor och farfar hit för en fika. Är alltid trevligt när någon tittar förbi på en fika så jag får prata med någon vuxen också. Och när det är någon Iris tycker om så blir det ännu roligare för då får hon någon mer att leka med än sin gamla pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0