Iris, Iris, Iris

Just nu är min lilla dotter på sitt allra värsta humör. Hon är så jävla trött att hon knappt orkar stå utan vinglar hela tiden. Hon börjar gråta så fort något inte går som hon vill. Hon gråter när hon får som hon vill. Är förvånad att hon inte spytt än vilket hon brukar göra när hon gråter mycket. Och hon bara vägrar sova.
Har varit en skitnatt i natt också med en massa vaknande. Och varje gång hon vaknar så gråter hon tills hon får lite vatten. Sen så sover hon en timme igen och sen så är det samma sak igen. Kan lova er att det inte är något roligt alls. Och jag kan lova er att jag är precis lika trött som Iris med skillnaden att jag vill sova lite.
Vet snart inte vad jag ska ta mig till med denna lilla damens sömnvanor för något måste hända.
Nu tycker säkert ni att jag är en hemsk pappa som bara gnäller på min dotter men jag lovar er att ni gjort samma sak.
Planerna för idag var att vi skulle till Måsen med Tessan och hennes barn vid 10 men jag tänker inte utsätta mig eller Iris för det för det kommer inte bli något kul alls. Efter det var det tänkt att äta lunch med farfar för att sen träffa mormor. Och lunchen och mormor ska vi iaf få till. Så, nu ska jag snart göra ett nytt försök att få henne att somna. Önska mig lycka till.


Så här glad blev Iris när jag lyfte ner henne ur dockvagnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0