Lekplats

Iris och jag är just hemkomna från lekplatsen i Stadsparken. Iris har haft en kanonstund med mycket skratt och lek. Och så blev hon helt fängslad av lite äldre barn som kom dit och fjantade sig. Kan tycka att 11-12 åringar inte hör hemma på en lekplats men det verkade som om de var utifrån och där är det kanske lite efter. Vad vet jag? Iris tyckte iaf att det var väldigt spännande när de äldre barnen gungade och stod som en staty och tittade.
Nu fick vi även testa hennes nya byxor även om Emma gjorde ett test igår, men idag var det min tur och jag ger byxorna ett bra betyg, fyra nappar av fem möjliga. Grattis Lindex byxor till det betyget.


Iris testar sina nya byxor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0