Skälby blir bibblan

Var egentligen tänkt att vi skulle ta oss till Skälby idag med föräldragruppen men efter morgonens regn så har det blivit bibblan istället. Finns ju ett barnrum där för de små där de kan leka och ha det bra. Och är det så att barnen trivs så kan det kanske bli en lunch i cafét också. Vi får se helt enkelt.

I natt så har det varit en rättt bra natt faktiskt. Iris vaknade bara en gång innan hon tyckte att det var dax att gå upp vid kvart i sex. Men lite välling fixade så vi fick sova en stund till. Länge leve vällingen. Och idag var det så lyxigt att jag fick sovmorgon ändå till åtta eftersom Emma tog det sena tåget till jobbet. Så idag känner jag mig riktigt pigg och utvilad för en gångs skull. Och det är jag inte ensam om, Iris är också piggare än på länge. Eller, hon är piggare än hon varit de andra förmiddagarna den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0