Blött

Idag har det varit en minst sagt blöt dag. Är så glad att jag nu är hemma. Men jag vet att jag snart måste gå ut igen för att köpa blandfärs och snus. Bra kombination va? Men det är väl bara att bita i det sura äpplet och göra vad som måste göras. Hade annars tänkt att ha en mysig eftermiddag med Iris. Hade tänkt att vi skulle titta på Teletubbies och äta kex. Men det kan vi ju göra iaf om vi tar tag i det tråkiga först.

Har trots det blöta vädret varit en rätt så bra dag. Råkade dock starta ett lite bråk på jobbet, var dock inte min avsikt utan ville bara ha reda på en sak, men det var tydligen helt fel att fråga just de två personerna. Önskar att jag hade satt ner foten och skällt ut dem men jag var på lite för bra humör för det just då. Och så har jag fått ett par nya jobbskor också och vem kan vara ledsen när man fåt nya skor?

Nu ska jag byta bajsblöja och sen så ska jag och Iris gå till Konsum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0