Populär? Nä

Under ett tag nu så har jag inte varit direkt populär hemma. Eller, hos Emma tror jag inte det är någon fara, det är värre med Iris. Just nu är det mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma och mamma.
Det funkar dock skitbra när Emma inte är hemma men när hon väl kliver innanför dörren så är jag inte vatten värd. Är lite jobbigt och frustrerande att inte få ta hand om sin dotter och kunna natta henne osv. Och så är det lite surt att inte kunna avlasta Emma som får ta allt.
Men nu ska jag ignorera henne lite och se om det gör så att vinden kan vända.

Vinden ja, det blåser rätt rejält här idag så det kommer att bli en blåsig och tung brevbärartur. Men vad gör det när det är sista arbetsdagen denna veckan? Då får man ta att det är tungt.

Nu ska jag återgå till arbetet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0