Tiden går

Så var ännu en dag över. Tycker själv det är tråkigt och töntigt att säga att tiden går fort men vart tar tiden vägen egentligen. Dagarna bara försvinner och nu är det snart helg igen. Skönt det ska bli att få vila lite vilket jag förhoppningsvis får.

Idag var det sjukt mycket att göra på jobbet men det gick rätt så bra. All cred åt våra lagledare som med bra planering löste denna dagen. Lär väl bli en del imorgon också tror jag.

Efter jobbet så var jag och Emma på ett möte med prästen som ska viga oss, Anders. Han berättade hur vigseln kommer gå till, vi valde psalmer och pratade lite allmänt hur det funkar. Både jag och Emma blev lite nervösa för idag insåg vi nog båda två att det är rätt nära. Nu är det ju knappa två månade kvar men med tanke på det första stycket så är det snart dax. Ska bli jävligt kul iaf när vår bröllopsdag väl kommer.

Nu ska jag sova för jag är väldigt trött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi längtar åxo till den stora dagen!/ Wahlströmmarna

2010-11-18 @ 22:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0