Fel match

Igår så hade jag iaf sett fram emot Real Madrid mot Milan i CL. Men det var fan inte mycket att hänga i granen. Real avgjorde den matchen på en kvart och efter det så var det rätt så tråkig fotboll utan någon nerv. Borde kanske valt Arsenalmatchen istället. Inte för spänningen men det är sällan Arsenal lägger av att spela så det blir ltie av en målorgie varje gång de är överlägsna och mål är ju alltid kul att se. Men nu har jag förhoppningsvis lärt mig läxan till nästa omgång av CL. FÖr ikväll är det enbart skitlag som spelar och då väljer vi bort fotbollen.

Nu ska jag snart ta och cykla till jobbet. Har min sovmorgon idag och börjar vid kvart i åtta för att se jobba med lantbrevbärarna på eftermiddagen. Är lite för komplicerat för att jag ska orka förklara det här så ni får nöja er med att jag jobbar med lantbrevbärarna.

Och så vädret. Ser ut som vi slipper regnet idag. Kommer dock vara molnigt och inte allt för mycket sol. Temperaturen kommer ligga runt sju grader. Så det är bättre väder än igår enligt mig så idag ska jag njuta av att vara brevbärare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0