Inställd golf

Dagens golfrunda frös inne. Vid niotiden så var det uppskjutet i minst en timme och eftersom Dadda skulle med flyget vid sju ikväll så hade det blivit tajt om vi gått ut en timme senare än planerat. Så då tog vi beslutet att ställa in dagens runda. Men har vi tur med väder och allt annat så tar vi den rundan nästa vecka. Den som lever får se. Annars antar jag att jag står som segrare för årets säsong.

 

                
                                           Så här såg det inte ut idag


Istället för golf idag så blev det kalas för Frans som fyllde fyra och fika med farmor och farfar. På kalaset var det maskeradtema vilket tilltalade Iris innan vi kom dit. För när hon fick se alla barn i kostymer med masker så blev hon så jävla rädd att hon hängde sig fast vid mig som en igel. Min stackars lilla tjej. Men efter ett tag så mjuknade hon upp och hade nog rätt så kul. Iris var för den delen utklädd till drake. Vi letade upp hennes gamla drakpyjamas och tryckte på henne den. Den var något tajt men det funkade.

Nu blir det en lugn och skön hemma kväll där jag gissar att Iris kommer att somna rätt så tidigt, har nämligen bara blivit en dryg kvarts sömn idag och det är lite väl lite.


Iris som en söt liten drake


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0