Snart smäller det

Tror att min rygg kommer att smälla av snart. Ok, lite överdrivet men något är fel. Kände lite igår när jag lekte med Iris att något inte är rätt och nu är det inget roligt alls. Får be Emma om en uppmjukning sen när Iris tar sin lilla sovstund på dagen. Och om inte det hjälper så får jag ta mig till Jonas nästa vecka. Och som om det inte vore nog med ryggen så har jag ont i halsen också. Är inte mycket med mig för tillfället helt enkelt.

I övrigt undrar jag vad jag gör uppe så här tidigt? Varför kan lilla hjärtat inte sova lite längre? Att gå upp innan åtta på helgen borde vara förbjudet. Och det borde vara ännu mer förbjudet när man sedan gäspas hela tiden för att man är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0