Tillbaka

Nu är jag tillbaka på jobbet igen efter några dagars sjukdom. Känns skönt att veta vad jag ska göra idag. Missade igår mitt första föräldramöte. Suger lite faktiskt. Inte för att det hade varit något jag sett fram emot men ett första föräldramöte är ett första föräldramöte.

I natt så blev det en lite jobbig natt. Iris ville ha sällskap och det fick hon av mig. Men det jobbiga var att hon senare kissade så mycket att blöjan läckte. Så det blev blöjbyte och riva av sängkläderna klockan fyra på natten. Inte precis vad man vill göra vid den tidpunkten.

Idag blir det en öl med Dadda som uppladdning inför helgens golf. Lär väl bli lite annat än bara golf att prata om men det är en av sakerna vi ska beta av.

Lovar även att ha med lite mer bilder från och med nu i mitt bloggande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0