Huvudkontoret

Har idag spenderat en dag på Posten huvudkontor för en träff med min mentor Håkan. Har varit en givande och intressant dag. Går inte in på några detaljer för det kan eller får jag inte. Imorgon så väntar ännu en dag som jag ser fram emot. Kan inte avslöja något om den heller. Så intressant läsning för er var det.

Blev en tidig morgon idag men som tur var så vaknade Iris innan jag hann gå så jag fick pussa henne och säga hej då. Självklart så fick Emma sina pussar också för jag är rätt rättvis av mig.

Ikväll så blir det käk och snack med Håkan som jag även ska sova hos.

Blir mer bloggande imorgon kväll om jag orkar eller så blir det på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0