Myskväll

Ikväll så har jag och Iris myskväll. Just nu så delar jag och Iris på datorn. På hennes halva är det Pippi Långstrump och på min så bloggas det. Men om en stund så är det slut på myset för då ska det borstas tänder, bytas blöja och pyjamas. Men när det väl är klart så blir det mys på riktigt med lite böcker i soffan innan det är dax för Iris att sova. När hon väl sover så ska jag se om jag hittar Phone House-programmet från igår för det var tydligen upprörande. Och är det skit så ska jag se om jag hittar dokumentären om Petter. Och hittar jag inte den så blir det en Backyard Babies-dvd. Och till det så blir det naturligtvis chips och cola.
Där har ni min kväll. Vad ska ni göra för den delen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0