Nu är jag med

Sådär, efter en hel natts sömn så är jag nu tillbaka på banan med en någorlunda fungerande hjärna. Något som däremot inte fungerade i morse var min telefon. Kunde inte messa eller ringa, däremot så gick det att surfa. Det funkade dessutom inte att ringa till den. Och det var samma sak med Emmas och tydligen med Wittes också så jag fick gå till jobbet eftersom jag inte fick någon kontakt med honom. Men det var rätt skönt att gå även om det blev lite stressigt.
Har varit en rätt skön dag på jobbet idag även om det var lite blåsigt på turen. Men cykeln välte inte och ingen post flög iväg och det får man se som något positivt. Men man blir rätt trött i skallen av att vara ute i vinden i några timmar.

När jag hämtade Iris på dagis så var hon måttligt intresserad av att pappa kom. Men efter en kort stund så insåg hon hur underbart det var att jag kom och hämtade henne och då blev det stora kramen och pussen. När jag frågade vad hon ville göra efter dagis så fick jag det korta svaret:
"mysa"
Då blir man lite glad. Så nu myser vi tydligen med att jag bloggar och Iris tittar på youtube. Hur ska jag få henne att sluta med det? Hon tjatar ju så öronen håller på att trilla av mig om youtube. Får helt enkelt gömma datorn så länge hon är vaken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0