Datorfri dag

Att jag inte bloggat idag beror på att jag i stort sett haft en datorfri dag. Förutom att jag satt en stund vid datorn på jobbet och gjorde lite nytta så är det först nu som jag sitter vid datorn igen. Tillhör inte vanligheterna med så lite dator men det har varit rätt skönt. Kanske ska testa en dator, mobil och tv-fri dag någon gång.

Trots att det var rätt kallt så var det en trevlig dag att vara brevbärare på. Solen sken, fåglarna kvittar(kanske inte) och det var lagom med post. Fler såna dagar tack.

Efter jobbet så var jag hemma och åt och umgicks lite med mina tjejer innan jag åkte till Henke för en FIFA-kväll. Och idag så var det faktiskt jag som var den bättre av oss. Har inte varit så de senaste gångerna men idag var det min tur. Var en väldigt trevlig kväll som bjöd på ett drama utan dess like men det orkar jag inte förklara här.

Imorgon så är det jag och Iris har kvällen för oss själva eftersom Emma ska ut och äta med damerna i föräldragruppen. Så då ska vi mysa ordentligt, chips, pepparkakor, någon god mat, film och lite sagor på det. Och det bästa är att vi får göra om det på onsdag igen eftersom Emma är iväg då oxå.

Nu ska jag borsta tänderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0