Kallt

Är det bara jag som tycker att det har varit kallt idag? Fan, kroppen fick en chock när jag kom ut idag på morgonen. Och då var det inte så länge sen det var så här kallt och ännu kallare tom men hur det kändes hade tydligen min kropp glömt bort. Men, förutom kylan så har dagen varit bra. Fick order av Witte att köpa lunch till honom och eftersom han tydligen är en renlevnadmänniska så skulle han ha sallad vilket fick mig att åka till Kallskänken och handla. Och vad finns det där som är gott? Just det, smörgåstårta. Mmm, det var gott.
På eftermiddagen så pratade vi om vem som var den mest kända kompisen man hade på Facebook. Och som tur var så var det inte riktigt så tragiskt som jag först trodde utan jag hade en som är lite känd utanför Kalmar. Tack gode gud för det. Vem det är får ni räkna ut själva

Idag blev Iris hämtad på dagis av farfar som tog med henne ut till Lindsdal där hon tydligen fick lite glass till efterrätt. Hon blir bortskämd där ute vilket jag tycker är gutt. Vill att min dotter ska bli bortskämd av hennes far-och morföräldrar. Men bara på det bra sättet som det är nu.
Men om en liten stund så är hon hemma och då är det min tur att skämma bort henne, med kärlek. Gud vad töntigt det lät. Borde nästan trycka på deleteknappen en liten stund så det försvinner men jag jobbar inte så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0