Konstig dag

Har haft en rätt så konstig dag med en massa dumheter av mig själv. Glömde nycklar, räknade upp reklam fel och var allmänt virrig. Nu gick det rätt bra iaf men det är irriterande att vara halvdan i huvudet.

Ikväll blir det en väldigt lugn hemmakväll utan en massa stim. Ska bli skönt.

Är i en svacka idag som ni märker men lovar att bättra mig till imorgon.

By the way, fick till ett bra citat igår när vi tittade på handbollen.
"Hade jag inte varit gift så hade jag sagt att de kroatiska kvinnorna är vackra, men nu är jag gift så då tycker jag inte det"
Nu tyckte Emma att det var ok iaf att jag tyckte att de var vackra så då tycker jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0