Ny design

Så, nu har jag ändrat designen lite på bloggen. Hoppas att ni tycker den är bättre än juldesignen. Kom gärna med förslag på hur den kan bli bättre och snyggare. Men för tillfället får den se ut så här för jag orkar inte lägga ner med tid just nu. Är inte så lätt att ändra design samtidigt som jag ska underhålla Iris. För idag är det jag som är uppe med Iris och även om hon varit jätteduktig och lekt själv en massa så är hon på väg att tröttna på att inte leka med pappa. Så då får det vara som det är men jag tycker att det blev helt ok. Eller?

Kommentarer
Postat av: Marlene

Det blev ju riktigt tjusigt!

2011-01-23 @ 12:25:40
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0