Spänt

Efter en hektiskt morgon så blev det något spänt på jobbet. Utan att gå in på för mycket av respekt till de inblandade så var det inget jag hade väntat mig när jag gick till jobbet idag på morgonen. Eller gick och gick, jag åkte som vanligt med Witte.
Witte ja, utan att säga för mycket så är han jävligt rolig. Fick mig ett gott skratt när jag läste vår gästbok från bröllopet. Den pojken har lite humor ibland.

Vilket kryptiskt inlägg än så länge. Är kanske inte alls kul för er att läsa.

Längtar lite till kvällen faktiskt. Vad vi ska göra vet jag dock inte än. Alternativ 1 är en hemmakväll med en god köttbit, vin och kanske en god dessert om jag kommer på någon jag kan fixa. Alternativ 2 är middag hos mormor och morfar där jag hoppas på kött och vin. Fast å andra sidan så brukar all mat där vara bra så jag blir nog inte missnöjd även om det skulle bli vegetariskt. Eller, jo, det skulle jag nog bli men ni fattar min poäng.
Hur eller hur så vet jag inte än vad som väntar men det får bli som det blir.

Kommentarer
Postat av: Pelle

Eftersom ingen annan kommenterar så gör jag det själv. Vilken fin blogg du har men när får vi se den nya designen?

2011-01-21 @ 15:01:16
Postat av: witte

vilken fin blogg du har! och ett stort plus för nya designen, "julpyntet" va inget vidare. tackar för att jag ändå får en liten hyll för vår samåkning förövrigt!

2011-01-23 @ 22:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0