Inte nöjd

Just nu är jag inte så nöjd med min dotter. Hon har inte haft en av sina bättre dagar om man säger så. Eller, hon var varit glad och nöjd med livet men hennes beteende har inte varit av det bättre slaget. Till att börja med så ringde de Emma från dagis idag och berättade att Iris hade bitit ett annat barn i ansiket så blodvite hade uppstått. Iris hade förvisso varit väldigt ångerfull efter och bett om ursäkt och ville krama och pussa offret. Men det ursäktar inte hennes beteende. Är inget kul som förälder att ha ett barn som biter andra barn. Är väl inte jättekul att vara förälder till barnet som blir bitet heller. Men, deras barn är ju offret i det som händer. Nu är det bara att hoppas att det var sista gången det hände.
Grej nummer två som hände var att Iris för en stund sen böjde till mina glasögon rätt så rejält. Hon tycker om att slita och dra av mig glasögonen och på något sätt så har de klarat sig tidigare men idag så blev det lite tillknycklade. Bara att hoppas att min optiker/fru kan fixa till dem. Själv så vågar jag inte ens försöka att böja tillbaka de för senast jag försökte något sådant så gick de sönder ännu mer. Så nu lämnar jag det till proffset i familjen.
Men hur mycket skit min lilla Iris än gör så älskar jag henne väldigt, väldigt mycket. Vill bara klargöra det efter att ha skrivit negativt om henne i ett antal meningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0