Sova är överskattat....

...iaf om ni frågar mig. Nä, nu ljög jag. Jag hade gärna sovit betydligt mer än vad jag gjorde i natt. Iris är förkyld som fan vilket gör det lite svårt för henne att sova. Så hon har vaknat ungefär 40 000 miljarder gånger i natt vilket betyder att jag har vaknat ungefär 40 000 miljarder gånger. Så jag är något sliten och önskar just nu att fotbollen är slut så jag kan gå och lägga mig.
Angående Iris förkylning så överraskade hon stort idag på morgonen. Hon har aldrig velat ta nässpray. I hennes värld har det varit bland det värsta som finns. Men idag så hjälptes vi åt att spraya första näsborren och sen fick jag spraya andra själv. Visst, det var lite gnäll och tårar men i det stora hela så var hon jävligt duktig. Blev så stolt över henne.
Och det verkar redan nu som om förkylningen börjar ge med sig lite. Är inte alls så täppt i näsan nu som hon var igår. Så nu håller vi tummarna för att hon är helt frisk till helgen.

Ikväll är det som sagt fotboll, Sverige-Moldavien. Tror att Sverige vinner med 2-0. Dock gör inte Zlatan något mål då han har världens bästa mittback emot sig. Va? kanske ni tänker då, vem då? Igor "I will kill you" Armas är tillbaka i Sverige.


Igor hälsar på i Sverige


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0