Tröttheten personifierad

Idag har jag varit tröttare än någonsin. Var inte ens så här trött i lördags. Och det har visat sig på mer än ett sätt. Måndagar på Posten betyder att det ska delas ut reklam. Lyckades få med mig drygt 100 för många. Är svårt att se skillnad på 45 och 54 ibland. Det stod klart och tydligt att det var 54 st i varje bunt men jag läser 45 och tar med mig knappt 10 stycken buntar. Var rätt tråkigt att släpa omkring på den extra vikten hela tiden. För jag bär ändå med mig extravikt varje dag i form av min mage.
Fick dock ett besök på turen idag av min fina fru som cyklade förbi mig och gav mig en puss. När jag sa att jag var skittrött så svarar hon med att hon skulle åka hem till sina föräldrar för att sova en liten stund innan hon skulle hämta Iris på dagis. Emma jobbar ju hemifrån på måndagar och fick lite tid över idag. Men det var iaf väldigt upplyftande att få höra att hon skulle vila en stund när jag var skittrött. Tack älskling.

Nu ska vi snart äta Paella som Emma står och fixar och sen blir det dusch för min del. Och när jag är färdigduschad så ska vi till Stefan och Sofie. Sofie fotade ju vårt bröllop och idag ska vi få bilderna som hon har fixat till. Ska bli skitkul att få se hur vi såg ut och det kommer bli lite minnen här ikväll antagligen. Nu är det ju inte så länge sen vi gifte oss men med en hjärna som en struts så glömmer man snabbt.

Och innan dagen är slut så ska jag försöka fixa en idolbild på Björn Runström som Iris kan ha i sitt rum. Hon bad mig nämligen om det och vem kan säga nej till en sån sak?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0